Alla inlägg under juli 2012

Av Tessan - 31 juli 2012 18:27

Har spenderat min dag på jobbet, haft en jättekul dag, känns nästan lite ledsamt att man inte kommer jobba något mer med vikarierna, men några har jag bytt nr med och hoppas hålla kontakten med.


Funderar på att ha ett sexparty snart igen, dåjag och några av vikarierna prata om det idag :)

Vi ska även ha en "avslutningsfest"  efter att vi har slutat jobbat, ska bli kul som fan :D


Tog en liten promenad från jobbet och bort till henkas jobb borta vid bauhaus typ,riktigt skänt väder ute då, men imorse var det verkligen inte det, endast +13 grader ute då =/


Och syrran har inte fött än..vad väntar hon på egentligen :p haha  men nu får hon knipa så den inte kommer på mammas födelsedag på torsdag..

Av Tessan - 31 juli 2012 11:47

Igår hade jag körlektion igen :) och det märktes att det va ett tag sen man körde, men gick relativt bra ändå, fick backa och greja lite. Ska köra med henne nästa vecka oxå och då blir det i hageby.

På kvällen sen satt jag i parken hos pappa och pratade lite med Helen och myste lite med lilla alfons :)

Av Tessan - 29 juli 2012 20:47

Igår åkte vi till gamla Linköping hela familjen ice fick sällskap av Linda, Micke och Lucas. Hade det jätte trevligt ihop och barnen höll sams ;p
Besökte olika museum och fick se det stora bankrånet :)

Tog en promenad bort till valla och tillbaka, där borta lekte barnen och tittade på djuren.

Vi hade tur med vädret oxå så det var verkligen skönt.

På kvällen sov barnen hos morfar då vi hade planerat att åkt och festat på Peking mc, men blev inte så, så vi åkte till himmelstalund och spelade minigolf istället Henka och jag, hann vann med 1 poäng :/

Av Tessan - 26 juli 2012 16:24

Usch va jobbigt det känns att lämna barnen på det andra dagiset när de inte vill vara där. Erica sa innan vi gick; kan ni inte hämta oss lite tidigare idag?
Och då skulle de ändå bara vara där några timmar och loke ville inte alls gå in, tog säkert 10 min innan han ville gå in :/ skönt att det bara är nästa vecka oxå på dagiset, sen får loke gå tillbaka till sin avdelningen och Erica får komma till frita istället.

Av Tessan - 25 juli 2012 14:11

Idag hade Loke och jag sovmorgon till kl.9:45, va skönt, vaknade av att loke lg brevid mej och sjöng lite, gullunge :)

Erica är på dagis, så vi har tagit det lungt idag bara, men imorrn ska Loke oxå till dagis igen.


Erica trivs inte alls på sommardagiset, hon hade blivit ledsen idag när henka lämnade henne, skönt att hon bara går denna och nästa vecka där, sen börjar hon på frita istället. Vilket jag tror hon kommer att gilla, lite fler barn i hennes ålder att prata och leka med.

Igår kväll var hon ute på morfars gård och lekte med två tjejer i 12-årsåldern och hade kul med dom :)


Loke och jag tog en promenad till Linda förut och tog en koppkaffe, hon bjöd oss även på en varsin glass, hon var hemma själv, resten av familjen var på badhuset.

Ev ska vi åka och bada med dom ikväll i någon sjö.

Idag är hon inne på bf+2. Med lucas gick hon 4 dar över tiden, får se hur länge hon få gå denna gång, spännande att få se om det är en liten tjeja eller pöjk :)

Av Tessan - 24 juli 2012 13:34

Blidde inget jobb för mej idag, loke klagade på att han hade ont i magen =/

Så blir hemma idag och imorrn från dagis, men erica får gå imorrn iallafall..

Kan man ju passa på att göra lite nytta i hemmet när man ändå är hemma..

Av Tessan - 24 juli 2012 11:23

Hade det jättetrevligt i kvarsebo igår när vi firade min lillebror, han blev nöjd med presenterna från oss och det var ju kul :)

Nu är vi hos pappa på en kaffe, jag och loke. Erica har åkt iväg med Idun kompis Ellinor ut till fyrby där hon ska va hela dage, jättekul för henne att hon fick följa med :)
Loke ska till dagis vid 13-tiden och jag ska till jobbet och jobba kvällen.

Av Tessan - 23 juli 2012 12:15




Fick hem detta fina halsband idag som jag har vunnit, kommer från lagnöviken

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards